Periodieke controle

Periodieke controle

De periodieke controle

Een halfjaarlijkse controle bij de tandarts of mondhygiënist is op iedere leeftijd erg belangrijk. Tijdens deze controle kijkt de tandarts naar meer dan alleen het gebit. Soms is het nodig om foto's te maken om de gebitssituatie beter te kunnen bepalen.

Naar aanleiding van de bevindingen tijdens de controle, bepaalt de tandarts/mondhygiënist of er een vervolgafspraak nodig is bij de tandarts zelf of bij één van de andere specialisten. De tandarts of mondhygiënist kan u ook een afwijkend advies geven over de frequentie van uw controles.

Kosten periodieke controle

De tandartstarieven worden jaarlijks vastgesteld door het NZa en zijn hierdoor bij iedere praktijk hetzelfde.

Het kan zijn dat de tandarts tijdens de controle ziet dat er tandsteen weggehaald dient te worden of dat er foto's gemaakt moeten worden. Deze kosten worden apart in rekening gebracht en staan dan ook apart op de factuur.

Het is afhankelijk van het pakket bij uw zorgverzekeraar of u de tandartskosten vergoed krijgt. Bekijk uw polis of neem hierovercontact op met uw zorgverzekeraar.

Voor kinderen tot 18 jaar wordt tandheelkunde volledig vergoed (m.u.v. kroon- en brugwerk en orthodontie). Zowel een halfjaarlijkse controle bij de tandarts als de overige verrichtingen vallen voor kinderen tot 18 jaar namelijk binnen het basispakket.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandheelkundig Centrum Zuid-Hollandse Eilanden (Spijkenisse)? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer .

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:00 - 16:30
dinsdag08:00 - 16:30
woensdag08:00 - 16:30
donderdag08:00 - 16:30
vrijdag08:00 - 16:30
zaterdag09:00 - 16:00
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Lenteakker 5c
Spijkenisse 3206TB
Route

Patiëntervaringen

2477 reviews · ⭐ 8.8 gemiddeld

Ik ben erg tevreden over deze praktijk:

de sfeer is rustig, de receptie is vriendelijk en behulpzaam, en toen ik een spoedgeval had, werd ik snel en professioneel geholpen.

Grandioos

Zeer vriendelijke mondhygiënist en tandarts. Totaal niets gevoeld tijdens onverdoofde behandeling. Grote klasse!

Uitstekend

Uitstekend

Zeer goed

Zeer goed

Goede ervaring

Goede ervaring en goede behandeing. Tevreden

Vriendelijk

We werden gelijk geholpen en werd aangeraden om meer keren per jaar te komen.

Uitstekend

Zit al een geruime tijd bij deze praktijk en dat bevalt me super. Goede service en alles is duidelijk

Prima behandeld

Alles is keurig geregeld, en netjes verzorgd.

Behulpzaam

Bij vragen en informatievoorziening

prima

prima geholpen, vriendelijk.

Effectieve behandeling en zeer vriendelijke bejegening

Effectieve behandeling en door zeer vriendelijke behandelaar

Prima behandeling.

Prima behandeling.

Professioneel

De mondhygiënist is een hele fijne lieve man, die niet alleen de tanden ziet. Maar ook de mens achter de tanden ziet. Altijd een belangstellend praatje voordat hij begint. Het is geen leuke behandeling, maar hij maakt het zo dat je toch elke keer weer gaat.

Prima

Vriendelijke medewerkers,attent en behulpzaam.

Top

Zoals altijd fijn geholpen

Zeer vriendelijk behandeld

Men heeft respect en geduld en behandelen je vakkundig !

Geweldig

Wat een geweldige ervaring was dit heel goed uitgelegt ivb met mijn ptss zeer goed verdoofd niet te veel echt geweldig de implantaten zijn geweldig geplaatst de volgende dag totaal geen pijn of last van totaal maar drie paracetamolen dit was het wachten meer dsn waard dank jullie wel

geweldig

tot nu toe fijn goede hulp aan balie

Prima

Ik belde voor een afspraak stukje tand kapot , ik had al heel gauw een afspraak. Heel goed geholpen.. Vriendelijk personeel, bedankt

Prima

Geen bijzonderheden

Vriendelijk personeel

Ik werd direct en deskundig geholpen.

ik ben dik tevreden

ik heb geen klachten

Geweldig

Ik vind mijn tandarts Pablo geweldig hij heeft mij gerustgesteld voor de behandeling terwijl ik echt de zenuwen had maar die gingen al snel weg. Dank je wel hiervoor.

Op je gemak stellen

Een luisterend oor bieden,ivm angst

Zaterdag 23 mei,

2 gaatjes, 1 kleine, en 1 tegen een zenuw aan. Ze nemen de tijd voor je, blijven vertellen wat er komt. Ook op zaterdag, zeker geen gevoel ze haast hebben, fijne mensen...